Hjelp med pålogging

Hva er leveringstidene dine?

Leveringstiden er vanligvis 4-7 virkedager, og kan i noen tilfeller påvirkes av transportøren.

Vær oppmerksom på at ved bestilling av større mengder kan lagerstatus og/eller leveringstid endres uten at det er synlig når bestillingen legges inn.

Det kan hende at noen varer er midlertidig i restordre og dermed kan ta litt lengre tid. Dette kan være spesielt sant for reservedeler.

Kan jeg spore bestillingen min?

Ja, det kan du.

Når du mottar en e-post fra oss om at pakken din er sendt, vil du også motta et sporingsnummer. Dermed kan du enkelt følge bestillingen din.

Vil jeg automatisk bli informert hvis et produkt har lengre leveringstid?

Nei. Du vil ikke bli informert om et produkt har lengre leveringstid.

Vi mottar dessverre ikke melding fra vårt salgssystem dersom et produkt har lengre leveringstid enn forventet. Derfor kan vi dessverre ikke informere deg proaktivt. Vi forventer å kunne gjøre dette i fremtiden.

Hvis du vil spore bestillingen din, kan du bruke sporingsnummeret du mottok i e-posten "Pakken din er sendt".

Venter du fortsatt på en restordre som ikke har kommet ennå?

Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi slå opp estimert leveringstid for deg. Vennligst ha bestillingsnummeret ditt klart, som du finner på ordrebekreftelsen.

Kan jeg endre leveringsadressen?

Ja, det kan du!

Hvis du ønsker å endre leveringsadressen, vennligst kontakt vår kundeservice.

Hva er fraktprisene dine?

For privatkunder:

  • Levering til pakkebutikk – 49 DKK
  • Levering til leveringsadresse – 99 DKK

For bedriftskunder:

Fraktprisen for bedriftskunder avhenger av vekten på bestillingen din. Du vil kunne se fraktprisen på fakturaen din.

Betaler jeg ekstra kostnader hvis bestillingen sendes i flere deler?

Nei, det gjør du ikke.

Restordrer leveres gratis.

Kan jeg få gratis frakt?

Ja, det kan du.

For forsendelser der fakturabeløpet overstiger DKK 4 500,00 ekskl.

Hvem bruker du som fraktselskap?

Vi bruker PostNord