Returer, reklamasjoner og kanselleringer

Hvordan returnerer jeg en vare?

Vi forstår at det kan være situasjoner der du ønsker å returnere et produkt.

Hos oss ønsker vi å sikre at handleopplevelsen din er sømløs, og derfor tilbyr vi en enkel og praktisk returprosess.

I henhold til våre vilkår og betingelser er det kun privatkunder som har rett til å returnere en vare.

Hvis du som privatkunde ønsker å returnere en vare, må du fylle ut vårt returskjema. Kundeservice vil da hjelpe deg med den påfølgende prosessen.

Jeg har mottatt en defekt/skadet vare. Hvordan sender jeg inn en klage?

Vi beklager at du har mottatt en defekt vare.

For å reklamere på den defekte varen, vennligst send en e-post til vår kundeservice med følgende informasjon:

  1. Beskrivelse av feilen så grundig som mulig
  2. Bilde av feilen - hvis mulig
  3. Bestillingsnummeret ditt

Kan jeg sende tilbake en vare som jeg ikke er fornøyd med?

Det kommer an på om du handler som privatkunde eller bedriftskunde.

For privatkunder:

Som privatkunde har du 14 dagers angrerett på kjøp via vår nettbutikk. Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen du mottok varen.

For bedriftskunder:

Bedriftskunder og institusjoner har ingen angrerett